Politica de retur
Politica de retur a companiei respecta legislatia in vigoare, produsele achizitionate la distanta putat fi returnate conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 15 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Colenza.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii returului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Din motive de igiena nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate etc.
Pentru a returna un produs va rugam sa ne cereti pe e-mail adresa la care trebuie trimis produsul.
Rambursarea Banilor:
Pentru rambursarea banilor trebuie sa ne comunici pe email contul tau bancar (si anume: contul IBAN, de 24 de caractere, alaturi de titularul cardului si anume: persoana care a comandat produsul/ele) si noi iti vom transfera suma in lei in termen de 14 zile calendaristice.
Returnarea banilor se face exlusiv prin transfer bancar. Pentru comenzile cu transport gratuit, in cazul returnarii banilor, nu se returneaza si taxa de transport.
Produsele primite defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a Colenza.ro. Produsul va fi trimis in termen de 15 zile de noi catre dumneavoastra din momentul in care primim produsul deteriorat. In eventualitatea in care acelasi tip de produs nu exista pe stoc, clientul poate alege un alt produs la un pret similar sau unul cu o valoare mai mare, urmand sa plateasca diferenta.
Conditii de retur:
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate.
Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu putem inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Costul transportului produselor in cazul returului de la Colenza.ro catre client si de la client catre Colenza.ro revine in sarcina clientului.
Daca produsul livrat corespunde cu produsul comandat din toate punctele de vedere (tip produs, culoare, dimensiune etc), iar clientul se razgandeste si doreste returnarea lui, atunci aceste trebuie livrat catre Colenza in aceeasi stare in care a fost receptionat, incluzand ambalajul si etichetele. In plus, toate taxele de transport vor fi suportate de client. Returnarea banilor se face numai dupa verificarea produsului de catre personalul Colenza si stabilirea indeplinirii tuturor cerintelor de retur. In cazul in care produsul nu indeplineste aceste conditii, Colenza va contacta clientul pentru a-i comunica fie inapoierea produsului (transportul fiind din nou suportat de client), fie returnarea partiala a banilor (fiind retinuta suma aferenta daunelor suferite de produs si/sau ambalaj).
In momentul lansarii unei comenzi clientul este de acord cu termenii si toate conditiile prezentate in politica de retur a companiei.